Blogia
unpuntodecolor

Författare Ludia Jurassic Park™ Builder Hack Online Cheat Engine Hur man hackar för Ipad Online [För Xbox]

Jurassic Park™ Builder hack

 

 

 

Publiceringsdatum 2012-07-23

gillade det 7329 Rösta

Språk italienska

märker jag absolut älskar det här spelet! Jag rekommenderar starkt till alla som kan överväga att köpa det. Striderna är superkul, turneringarna är också roliga. Jag älskar konceptet att samla dinosaurierna, och var och en har sin egen speciella förmåga i striderna. Grafiken är fantastisk och spelet är fantastiskt. Men jag har några förslag för att göra spelet ännu bättre. När du utvecklar en dinosaurie, ja, det lägger till en stjärna till den och det gör den bättre i strid ... men om du skulle kunna ge en annan anledning att utveckla den än bara strid och en stjärna. Ett förslag för det skulle uppgradera det, ändra dinosauriens utseende eller göra buren större. Du kan också lägga till mer information om dinosaurier än bara nivån, grymden, arten och mängden mynt det gör på en viss tid, du kan kanske lägga till ett alternativ för att ge dinosaurien ett namn, du kan också lägga till lite information om dinosaurien så att du kan ha en ledtråd om vad det är som kan vara i strider utan att ge bort för mycket information. Det här är bara några tankar jag har när jag spelade, annat än att jag gillar det väldigt mycket

Ludia

Spelinformation *** Välkommen till DIN Jurassic Park! ***

Glacier Pack

 

 

0 comentarios